سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال

سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم ها و سریال های رایگان و قانونی با لینک مستقیم و کیفیت بسیار عالی
دانلود فیلم های دوبله فارسی بازبینی شده
دانلود فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی با لینک قانونی
در تماشای فیلم ها حتما به رده سنی مخاطب دقت فرمایید.
در کنار خانواده خود از تماشای فیلم و سریال های روز دنیا لذت ببرید.
با ما از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.
تمامی خدمات ، محتوای و فعالیت های وبلاگ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

  • ۰
  • ۰

برای دانلود قسمت 23 سریال جیران ( قسمت بیست و سوم ) که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۲۳ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند.

جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایت‌گر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است.

 دانلود قسمت 23 سریال جیران

داستان قسمت 23 سریال جیران

در قسمتی که گذشت داستان از آنجا شروع شد که با روشن شدن هوا، سارای گرجی لباس‌هایی که سیاوش بهش داده را پوشیده و آب روی سیاوش در خواب می‌ریزد تا بیدار شود.
سیاوش از جایش بلند شده و نگاهشان درهم گره خورده است و سیاوش به خودش می‌آید و می‌گوید باید زودتر جمع کنیم و از این جا برویم و به راه می‌افتند.

و داستان آنجا به اتمام می‌رسد که بالاخره تاج‌الدوله مادر معین‌میرزا و همسر عقدی شاه زخم خودش را به جیران زد و ماجرای عشق جیران به سیاوش و دزدیده‌ شدن سارای گرجی به دست سیاوش را برای شاه تشریح کرد. این اتفاق باعث شد شاه قاجار احساس حقارت و شرم کند و رفتار جیران را نسبت به خودش خیانت آمیز بداند. پایان‌بندی سریال در قسمت بیست و دوم سریال جیران حکایت از آن دارد که جیران و سیاوش روزگار سخت و تلخی را در ادامه تجربه خواهند کرد. حالا باید ببینیم که در قسمت 23 جیران چی در انتظار تماشاگران است.

سکانس برگزیده قسمتی که گذشت
در قسمت بیست و دوم سریال جیران سیاوش قربانی یک دسیسه شد. او با صداقت و مرامی که از دوران زورخانه و پهلوانی با خودش دارد سعی کرد به سارای گرجی کمک کند. اما سارای گرجی در مواجهه با بدن خون‌آلود سیاوش که زیر شکنجه افراد علیخان حاجب نای صحبت کردن نداشت؛ منکر همه چیز شد. هر چند سارای گرجی مجبور بود به خاطر نجات جان برادر کوچکترش ماجرای فرار از کاخ شاهی را منکر شود اما سیاوش هیچ‌وقت نتوانست این دورنگی و رفتارهای دوگانه دختر گرجی را هضم کند.

نظرات (۱)

  • فایلز۲۴.آی آر
  • موفق باشید....🌹🌹🌹

     

    :::::::::::::::::::::
    فایلز۲۴.آی آر
    بانک شبانه روزی فایل
    آموزشی عمومی،مدرسه و دانشگاه....
    filez24.ir
    filez24.ir
    filez24.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی